lauantai 10. syyskuuta 2011

Viikonloppu

Onneksi meillä ei ole tälle viikonlopulle mitään kummempia suunnitelmia, kuten ei yleensäkään. Ollaan vaan ja katsotaan mitä keksitään. Huomenna on kyllä Emman ja Eetun ratsastuspuolituntinen, että vähän jotain aikataulutettua menoa.


Siivous pitäisi kyllä tänään hoitaa, koska eilenhän se jäi mun ja Antin illan syömisreissun takia. Yleensä olen siis aina perjantaina hoitanut tuon siivouksen, mutta ehkä siitä on nyt tullut vähän luistettua töihin menoni jälkeen. Tai siis perjantaisiivouksesta on tullut luistettua, ei koko siivouksesta missään nimessä. Mä kun en pysty elää sotkussa!


Olishan mulla kyllä suunnitelmia, tai sellaista mitä pitäisi kotiin hankkia. Uuusi sohva olohuoneeseen! Ja makkariin uudet tapetit. Mutta sitä varten tarvisi kaupunkireissun... Välillä tosiaan hankalaa tämä maalla asuminen, kun mitään ei saa läheltä.


Laitanpas kuvan mun eilisestä lookistani, tuo on niin ominta mua. 
Mulla oli samat vaatteet töissä ja illalla syömässä. Oli taas aika huono olo tämän mystisen taudin takia, etten tosiaankaan jaksanut alkaa miettimään eri vaatteita päälle...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti