keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Syyslomalla



Minä olen Emman kanssa koko tämän viikon lomalla ja pojatkin nyt huomisesta eteenpäin. Siis pienet pojat vaan, iskä raataa...

Maanantaina ulkoiltiin oikein kunnolla Emman kanssa ja myös viittomaopettaja kävi pitämässä tuplatunnin. Oli tehokasta ja kaikkia tärkeitä viittomia tuli opittua (mm. Prisma ja Citymarket, iloinen ja surullinen). Tiistaina lähdettiin sitten Emman ja mummun (mun äitin) kanssa Kokkolaan Touhutaloon ja vähän shoppailemaankin. Kyllä Emma nautti Touhutalosta, oikein mukava paikka ja sopivan kokoinen. Täytyy pojatkin sinne viedä joskus!

Tänään minä olin Seinäjoella lääkärissä mun monta kuukautta kestäneen lämpöilyn plus muiden epämääräisten oireiden takia. Mitään ei selvinny vieläkään. Eikä varmaan tule selviämäänkään. On kuulemma aika yleistä mun ikäisillä naisilla tuollanen pieni lämpöily. Liekö sitten stressiä, sitä epäili kyllä. Enkä itse sitä kiellä etteikö voisi ollakin...

Ticket to Heaven Baggie Tough - Potent purpleEmmalle löysin viimein toppahaalarin. Ticket to Heavenin tuollanen :). ---------->















Laitanpa sunnuntaina kuvatun videon ihanasta Emmasta, joka aina innostuu ko. lastenohjelman tunnarista :)

2 kommenttia:

  1. voimia arkeen. t. Henna http://esirukouksia.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Ihanan energinen tanssiesitys! :) Hyvää syksyä teidän perheelle toivottaa 5-vuotiaan downtyttösen äiti.

    VastaaPoista