torstai 16. toukokuuta 2013

Kesä. Ja mä oon kevät.

Aivan uskomaton ilma ollut tänään. Kesä. Eliaksen kanssa innostuttiin vielä illalla pihahommiin, eikä tajuttu ollenkaan ajan kulua. Mä niin elän kesästä. Ainoa oikea vuodenaika.

Vaikka värianalyysin mukaan olenkin kevät-tyyppiä. Mun serkkuni Reetta Cristina's stylestä kävi nimittäin tekemässä mulle tänään tuon analyysin ja täytyy kyllä sanoa, että oikeilla väreillä on vaikutusta kuinka saa itsensä näyttämään paremmalta. Kevät-tyyppi on lämmin värisävyiltään Mulla oli muuten sattumalta ihan oikean sävyistä yllä. Kuvassa olevat farkut ja luonnonvalkoinen pitsitoppi, sekä kynnetkin juuri oikeaa turkoosin sävyä.

Ldn:ää olen nyt pari päivää syönyt ja vaikuttaa lupaaalta sivuvaikutuksineen.

Huomiseen, vielä lämpimämpään päivään.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti