sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Shoppailua ja aurinkoa

Viikonloppu meni otsikon mukaisesti. Mä olin lauantaina Kokkolassa shoppailemassa mun äitin ja pikkuveljeni kanssa, jonka ylioppilasjuhlia vietetään ensi viikolla. Lapset sai suosista jäädä kotiin iskän kanssa. Olin apuna miettimässä mitä ylioppilasjuhlia varten tarvitsee ja täytyi myös ostaa itsellekin vielä kengät ja Emmalle bolero... ja ylioppilaille lahjat! 

Aurinkoa on taas riittänyt ja voi tätä helppoutta lastenkin keksiä tekemistä, kun on ulkoleikit. Elias on tosi kova poika leikkimään ja hääräämään. Se on ihan vauvasta asti tykännyt leikkiä paljon ja itsekseen. Eetu onneksi tykkää vielä leikkiä Eliaksen kanssa, vaikka onkin 3 vuotta vanhempi. Emmakin välin innostuu poikien leikeistä, varsinkin sellaisista "höpsöttelyleikeistä".Mutta paljon on sitten itsekseenkin. Tosin yhtään ei voi jättää Emmaa vahtimatta pahan karkailutaipumuksen takia ja se on valitettevan raskasta. Kun olisikin saanut sen aidan.

Ensi viikko on kiireinen. Oon luvannut leipoa vielä avuksi äitille ja muutenkin järjestellä juhlia. Ja tietty juhlissa sitten toimin kahvinkeittäjänä ja tarjoilijana. Mutta mä tykkään siitä. Tykkään muutenkin juhlista kaikissa muodoissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti