tiistai 29. lokakuuta 2013

Parantunut?!

Uskallanko hehkuttaa? Onko liian aikaista? Yli kolme viikko jo ilman kuumeilua, kolotuksia, kipuja ym. Jotkut cfs-oireethan (kuten sumuisuus) mulla lakkasivat aika pian homeopatian aloituksesta, mutta nuo edellä mainitut olivat sitkeämässä. Oireethan ovat tulleet mulle yleensä rasituksesta, henkisestäkin. Ja rasitusta nyt on ollut riittämiin. Olen käynyt pikku lenkeillä ja viikonloppuna olin jopa Helsingissä tapaamassa down-lasten äitejä. Lisäki kissamme oli 6 päivää viime viikolla kateissa, mikä murehdutti. Olen jäänyt rikki menneen auton virtalukon takia välille töistä. Uskon, että näillä olisi jo kuumeen pukannut, jos olisi tullakseen! Menen vielä tässä parin viikon päästä homeopatille tsekkauttamaan itseni, sillä haluan todella olla varma, voinko olla tervehtynyt. Sillä lähes kolmen vuoden sairastelu saa tuntumaan osittain käsittämättömältä tämän tilanteen, minä terve?

Vähän takapakkia toi sairastuminen johonkin vatsatautiin. Tämä päivä on mennytkin kotona levätessä. Pihalla sentään kävin ottamassa happea ja ihmettelemässä jo kovasti talvea odottavaa luontoa.

Ja kamut, ne bileet tulevat sitten, kun olen ihan varma, että olen parantunut.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti