torstai 12. kesäkuuta 2014

Punahuulista blondia puolimaraton jännittäen kiinnostaa

Oon ollut koko päivän kellonsoitosta lähtien tosi väsynyt. Luulen, että en paljoa nukkunut viime yönä ja syytän siitä ihan hulluja uniani. En voi sanoa painajaisia, mutta heräsin ihan aidosti jänittyneenä. Valmistuin muka hiihtokilpailuun, jotka kisattiin laskettelurinnettä ylös ja alas hiihtäen. Epäilen, että tässä on nyt taustalla mun kiinnostus juosta puolimaraton heinäkuun lopulla. En ole vielä päättänyt juoksenko. Aika ja kunto näyttää. Ja jännityksensietokyky :).

Onneksi päivää piristi kampaajalla käynti. Mä oon tyylini löytänyt ehdottomasti vaaleista hiuksista ja parhaana asusteena toimii punaiset huulet. Mulla meni vuosikaudet, etten uskaltanut (kai?) käyttää huulipunaa, kun kaikki näytti mun huulissa mukamas typerältä. Ei näytä enää ja tuskin näytti nuorempanakaan. 



 Vaatteet tänään: Takki ja baltsut H&M, farkut Seppälä ja paita Veromoda.




Huulipuna, Oriflame, Daring Red



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti