keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Elämäni eka vanhempainilta



Jotenkin tunnen itseni vanhaksi, kun lapsi on jo kouluikäinen ja olimme siis vanhempainillassa tänään. No, kai sitä  pakostakin vanhenee. Ja mielestäni mä olin jo "vanha" tullessani äidiksi 25-vuotiaana silloin kun Emma syntyi. Mutta vanhempainilta oli ihan kiva kokemus.

Mä oon nyt ollut tällä viikolla nämä kolme päivää pois töistä, kun ensin tuli Eetu sairaaksi ja sitten Eliaskin. Nyt ovat onneksi terveitä. Itse asiassa ei Eliakselle tullutkaan kun pientä lämpöä. Täytyy nyt toivoa, ettei Emmalle tulisi kuumetta, nuhainenhan sekin on kyllä ollut. Tylsä syksy tämmösten sairasteluiden takia. Ja muutenki. Mä en tykkää kovinkaan tästä syksystä. Tulis jo heti talvi. Mulla itellänikin tänään taas ollut "sairainen olo". Onneksi muuten työterveyslääkäri laittoi mut lähetteellä keskussairaalaan tarkempii tutkimuksiin. Ei ole ollenkaan normaalia, että melkein joka päivä pientä lämpöä + plus muut oireet.

No, ehkä kuumeesta johtuen tilasin turkisliivin Ellokselta. Tai ainakin hyvä pistää sen piikkiin jos joku ihmettelee. En oikein ole ko. juttuun aiemmin innostunut, mutta nythän niitä on joka paikassa, että kyllähän sellanen munkin vaatekaappiin saa tulla :).

http://www.ellos.fi/dv/30-Ylaosat-Liivit/jsfn/_/N-fu1Z1z141hoZ1z141xe?Nr=302082

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti